Pierwszy obóz sportowy za nami

Czas wakacji to dla wielu klubów piłkarskich i akademii okres przygotowań do nowego sezonu i szlifowania formy do nadchodzących rozgrywek. Akademia Piłkarska Cassubian rozpoczęła okres przygotowawczy od obozu piłkarskiego w Żelistrzewie, w ośrodku Olimp, który dysponuje świetnymi warunkami zarówno do treningu jak i do spędzania czasu wolnego.  Na tygodniowy obóz do miejscowości nieopodal Pucka wybrało się ponad dwudziestu zawodników z naszej Akademii, dla których w większości był to pierwszy tego typu wyjazd w życiu.

Z Bolszewa wyruszyliśmy wszyscy razem autokarem w poniedziałek 6 sierpnia o godzinie 12:00. Po krótkiej podróży dotarliśmy na miejsce, gdzie czekał na nas obiad, po którym udaliśmy się do wyznaczonych pokoi, aby rozpakować swoje rzeczy. Po posiłku udaliśmy się do zamku, który jest jedną z atrakcji ośrodka, aby spisać kontrakt obozowy, który wszyscy uczestnicy wyjazdu musieli przestrzegać. Każdy uczestnik obozu otrzymał również  nowy strój treningowy AP Cassubian oraz specjalną koszulkę, którą ubieraliśmy na wspólne posiłki czy wycieczki, których również nie brakowało.

Nasz plan dnia rozpoczynał się od porannej pobudki i rozruchu, po  którym udawaliśmy się na śniadanie do którego nikogo nie trzeba było namawiać. Następnie był czas na sprzątanie pokoi oraz czas wolny podczas, którego dzieci mogły korzystać z atrakcji ośrodka tj. labiryntu, zamku czy boiska do piłki plażowej. Po przerwie przychodził czas na poranne treningi, na których trenowaliśmy nad nowymi aspektami techniki i taktyki. Później obiad i różne atrakcje, które przygotowaliśmy tj. wycieczka do Pucka, Chłapowa, Żelistrzewa, czy obozowy liga. W zależności od pogody po południu odbywał się drugi trening, nastepnie kolacja a po niej  chwila czasu wolnego i wieczorna gra.Później była już tylko kąpiel i czas do spania. Tak wyglądał nasz ogólny plan dnia, który modyfikowaliśmy w zależności o warunków panujących na zewnątrz.

Podczas obozu mieliśmy również możliwość rozgarniania sparingu z FA Lech Poznań, który także przebywał w  tym czasie na obozie w ośrodku Olimp. Była to świetna okazja do sprawdzenia swoich umiejętności na tle jednej z najlepszych Akademii piłkarskich w Polsce. Cieszy również fakt, że trenerzy z Poznania pochwalili naszą grę i widoczny progres między pierwszym a drugim sparingiem z tym zespołem.

Tydzień zakończyliśmy ogniskiem oraz rozdaniem nagród za najlepszą budowlę z piasku, najczystszy pokój obozu i zwycięstwo w lidze obozowej. Wybraliśmy również nowego kapitana najstarszej grupy, którym został Krzysiu oraz radę drużyny w składzie: Ksawier, Mati, Kuba.M, Igor. Na koniec nagrody otrzymali wszyscy uczestnicy obozu, którzy dzielnie wytrwali z nami do końca. W ostatnim dniu wszyscy wybraliśmy się na poranną Msze Św. do pobliskiego kościoła. Następnie wróciliśmy do ośrodka na nasze ostanie wspólne śniadanie. Po posiłku przyszedł czas na pakowanie i powrót do domu.

Dziękujemy wszystkim za miłe słowa podczas trwania obozu, mamy nadzieje, że spełniliśmy oczekiwania wszystkich obozowiczów oraz rodziców, którzy powierzyli nam swoje pociechy pod opiekę. Wierzmy, że przepracowany okres przyniesie efekty w nadchodzącym sezonie podczas rywalizacji z innymi drużynami.