Obóz Piłkarski. Radziejów 2019

Kolejny obóz sportowy drużyn Akademii Piłkarskiej Cassubian przeszedł do historii. Przed sezonem 2019/2020 szlifowaliśmy formę i podnosiliśmy umiejętności na obozie w Radziejowie, który odbywał się w dniach 1-8 sierpnia 2019.

Pierwszy dzień obozu minął nam bardzo spokojnie. Po podróży pociągiem, która była wielką frajdą dla wszystkich uczestników zjedliśmy obiad i ustaliliśmy regulamin obozowy, który wszyscy razem wymyśliliśmy i przydzieliliśmy osoby odpowiedzialne, za pilnowanie poszczególnych punktów. Następnie udaliśmy się na pierwszy trening na płycie głównej stadionu w Radziejowie. Wieczorem wybraliśmy się na basen po którym, zjedliśmy kolację. Dzień zakończyliśmy pierwszym losowaniem składów drużyn i turniejem na orliku.

W drugim dniu przeprowadziliśmy dwa intensywne treningi . Po powrocie do ośrodka był czas na regeneracje i chwila czasu wolnego. Apetyty dopisywały wszystkim przez cały obóz i Panie kelnerki nie nadarzały z dokładkami. W pierwszą noc wszyscy zasnęli w mgnieniu oka, więc rodzice też mogli spać spokojnie.

Poranne sprawdzenie czystości przez trenera Krystiana stało się już nasza tradycją obozową. Dzieci starannie i sumiennością wykonywali to zajęcie każdego dnia obozu. Na najczystszy pokój na koniec czekała słodka niespodzianka.

Z dnia na dzień tęsknota za domem dawała się we znaki, ale nasi obozowicze byli dzielni i dzięki pomocy trenerów  i przemiłej obsłudze hotelu dawali radę.

W ostatnim dniu  rozegraliśmy ostatni turniej, który przyniósł wiele emocji i mnóstwo pięknych bramek. Były zacięte pojedynki, akcje drużynowe i indywidualne, parady bramkarskie, cieszynki po strzelonych golach oraz łzy po przegranej. Na koniec dnia w ramach kolacji zrobiliśmy grilla z wielką pomocą całej drużyny. Następnie rozdaliśmy nagrody indywidualne za czystość w pokojach, ligę orlika, talentiadę oraz turniej Ekstraklasy i Bundesligi.

Takie obozy dają dzieciom prawdziwą szkołę życia. Uczą się samodzielności oraz pracy w grupie, umieją się podnieść po porażce, poznają co to prawdziwa przyjaźń oraz spełniają swoje marzenia o byciu piłkarzem.

Dziękujemy za tydzień pełny emocji i pozytywnej energii od wszystkich uczestników obozu oraz obsługi hotelu. Wspomnienia tych dni i powstałych anegdot zostaną na długo w pamięci wszystkich. Wielkie podziękowania również dla rodziców, którzy ponownie nam zaufali i powierzyli swoje pociechy pod opiekę.

Od poniedziałku wracamy już do treningów!

Zapraszamy wszystkich na zajęcia Akademii Piłkarskiej Cassubian.